Verzenden, retourneren en klachten

Verzenden:
Alle snoepzaken worden altijd gratis verzonden.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Vaste verzendmomenten zijn maandag, woensdag en vrijdag. Is het vanwege omstandigheden noodzakelijk om hiervan af te wijken, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Herroepingsrecht:
De Snoepzaak verkoopt producten die te maken hebben met een houdbaarheidsdatum en waarbij zorgvuldig wordt omgegaan met de hygiene-richtlijnen. Producten worden speciaal voor u ingepakt en gepersonaliseerd. Om deze redenen vervalt het herroepingsrecht en is het niet mogelijk om producten te retourneren: na een succesvolle betaling is de koop definitief.

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@desnoepzaak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

[WEBWINKELKEURWIDGET]

© 2021 - 2022 De Snoepzaak | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel